Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Sprawdźcie mój plan
#1

Cześć wszystkim. Ćwiczę jakoś od roku i mam wrażenie, że nie zrobiłem dużych postępów. Przez 6 miesięcy siłownia później trening kali zaczynając od rehabilitacji stawu łokciowego. Trenuję po to aby być ogólnie sprawniejszym(szybszym, silniejszym, zręczniejszym) niestety moje ciało mało co się zmieniło i nie czuję jakichś ogromnych przyrostów. Mój plan wygląda następująco:


Poniedziałek
-Pompki w podparciu o piłkę (jedna ręka na piłce i wykonuję pompkę) Najpierw na jednej później na drugiej ręce (przerwa ok. 20s) Staram się dojść do 5x5 celuję w pompkę na jednej ręce.

Środa
-Podciąganie, dążę do 5x5 (w tej chwili ) później jakieś trudniejsze wersje celujące w podciągnięcie się na jednej ręce.

Piatek
-Pistolety 5x5 i nie wiem co dalej. Czytałem o super dunks 3 ale nie czuję się na siłach. Strasznie boli mnie kolano i odpuszczam póki co nogi na wszelki wypadek.

Do tego dochodzą mostki. 5 razy zejście po ścianie i wejście staram się wykonywać chociaż raz dziennie + stanie na rękach i codziennie robię po 10 powtórzeń szerokiego podciągania i 20 pompek. Wtedy lepiej się czuję i łatwiej mi się podciąga w treningu właściwym. Ćwiczę jeszcze siatkówkę we wtorki i czwartki a wszystko co mogę staram się wykonywać w hollow body. Tyle z mojej strony. Proszę o ocenę planu.
#2

Poczytaj więcej o treningu i ćwiczeniach na forum, bo jedno ćwiczenie na treningu to niewiele.
#3

jednym ćwiczeniem ogólnej sprawności nie osiągniesz

"Siła i szpan !" - SG Legia Warszawa

Jugger napisał(a):nie interesuj sie kim jestem, bo to naprawde bez znaczenia, tak samo jak mnie nie obchodzi kim jestes.
#4

Rozczochrany czas cię uczesać Smile

Wrzuć sylwetki które pokazaliśmy dotychczas na naszym kanale YT, dodaj do tego podpór przodem na przedramionach i podpór tyłem o nogach zgiętych (taki "stoliczek").