Forum Gimnastycy.pl

Pełna wersja: Sprawdźcie mój plan
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Cześć wszystkim. Ćwiczę jakoś od roku i mam wrażenie, że nie zrobiłem dużych postępów. Przez 6 miesięcy siłownia później trening kali zaczynając od rehabilitacji stawu łokciowego. Trenuję po to aby być ogólnie sprawniejszym(szybszym, silniejszym, zręczniejszym) niestety moje ciało mało co się zmieniło i nie czuję jakichś ogromnych przyrostów. Mój plan wygląda następująco:


Poniedziałek
-Pompki w podparciu o piłkę (jedna ręka na piłce i wykonuję pompkę) Najpierw na jednej później na drugiej ręce (przerwa ok. 20s) Staram się dojść do 5x5 celuję w pompkę na jednej ręce.

Środa
-Podciąganie, dążę do 5x5 (w tej chwili ) później jakieś trudniejsze wersje celujące w podciągnięcie się na jednej ręce.

Piatek
-Pistolety 5x5 i nie wiem co dalej. Czytałem o super dunks 3 ale nie czuję się na siłach. Strasznie boli mnie kolano i odpuszczam póki co nogi na wszelki wypadek.

Do tego dochodzą mostki. 5 razy zejście po ścianie i wejście staram się wykonywać chociaż raz dziennie + stanie na rękach i codziennie robię po 10 powtórzeń szerokiego podciągania i 20 pompek. Wtedy lepiej się czuję i łatwiej mi się podciąga w treningu właściwym. Ćwiczę jeszcze siatkówkę we wtorki i czwartki a wszystko co mogę staram się wykonywać w hollow body. Tyle z mojej strony. Proszę o ocenę planu.
Poczytaj więcej o treningu i ćwiczeniach na forum, bo jedno ćwiczenie na treningu to niewiele.
jednym ćwiczeniem ogólnej sprawności nie osiągniesz
Rozczochrany czas cię uczesać Smile

Wrzuć sylwetki które pokazaliśmy dotychczas na naszym kanale YT, dodaj do tego podpór przodem na przedramionach i podpór tyłem o nogach zgiętych (taki "stoliczek").