Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Back lever
2013-12-05, 14:50
Post: #1
Back lever
Witam
Od dwóch miesięcy trenuję back lever jestem na etapie tuck bl, próbuje dojść do straddle lecz nie potrafię, potrafię już wytrzymać 15s, ćwiczę 3-4 razy w tygodniu, robię chwilowo na wytrzymałość czyli 6,7s po 10seri 45-90s przerwy,
wstawiam filmik, była to ostatnia serie więc już wytrzymałem krótko, jakieś 4-5s,
jakieś rady co zrobić aby dojść do rozkroku?


Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
Teraz,
Reklama:
2013-12-05, 14:59
Post: #2
RE: Back lever
A próbowałeś wyprostować tylko jedną nogę?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2013-12-05, 15:04
Post: #3
RE: Back lever
Tak, tylko nie potrafię jej ustawić idealnie w lini do ciała, jest obniżona w dół
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2013-12-05, 16:30
Post: #4
RE: Back lever
No to do straddle chyba Ci jeszcze brakuje Tongue
Co prawda ekspertem nie jestem, ale bym polecił ćwiczenie z jedną noga wyprostowaną, aż będziesz mógł utrzymać ją w jednej linii z ciałem, bo o to tu chodzi przecież. Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2013-12-05, 17:17
Post: #5
RE: Back lever
Po próbujemy a co powiesz o samej technice tuck?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2013-12-05, 20:56
Post: #6
RE: Back lever
nagraj jeszcze raz filmik jak jesteś świeży, bo tutaj ciężko cokolwiek ocenić, jak całą sylwetkę trzymasz źle, jeśli udało by ci się zrobić full back lever to by był taki banan, że strach patrzeć.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2013-12-05, 22:09 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 2013-12-05 22:11 przez Mrowek.)
Post: #7
RE: Back lever
Po pierwsze popracuj nad sylwetką widać ewidentnie rozluźnienie "całego" ciała, barki staraj się ściągać do przodu tak aby klatka była wklęsła. Sylwetka ma być w jednej linii od barków po pośladki u ciebie spada w dół. Jeśli chodzi o ćwiczenia polecam z tego wątku : http://gimnastycy.pl/forum/watek-cwiczenia-statyczne
W wadze tyłem jest identyczna sylwetka jak w pozycji gimnastycznej w leżeniu tyłem (hollow body)

Dodatkowo wagę zaczynamy z podchwytu, polecam wrócić do kulonej wagi.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2013-12-05, 22:10
Post: #8
RE: Back lever
po pierwsze zmień chwyt! ze zwisu podchwytem (a nie nachwytem) powinieneś przejść do wagi tyłem. Po drugie nie myśl jeszcze o wadze w rozkroku bo widać, że jeszcze dużo za wcześnie na to. Zacznij od wagi kulonej, czyli takiej gdzie kolana są przyciągnięte do klatki piersiowej.

"Remember that almost right, is still wrong. In the long term, this pursuit of perfection will result in much greater strength development and technical refinement;" -Coach Sommer
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2013-12-05, 22:48
Post: #9
RE: Back lever
Ok cofnę się , tylko pytanie na jak długo, z tych ćwiczeń w wątku z pozycjami statycznymi , w wadze kulonej potrafię wytrzymać bez problemu 15s w obu chwytach i zrobić każde z 8 tych ćwiczeń więc jak zacząć trening wagi może jakieś wskazówki, plan, rady?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2013-12-05, 22:59
Post: #10
RE: Back lever
(2013-12-05 22:48)armpower napisał(a):  Ok cofnę się , tylko pytanie na jak długo, z tych ćwiczeń w wątku z pozycjami statycznymi , w wadze kulonej potrafię wytrzymać bez problemu 15s w obu chwytach i zrobić każde z 8 tych ćwiczeń więc jak zacząć trening wagi może jakieś wskazówki, plan, rady?

Nagraj filmik jeszcze raz jak to robisz, bo to co wrzuciłeś to jest katastrofa.[szczerość]
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości