Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Tygodniowa rutyna
#1

Przejrzałem forum ale nie trafiłem na post, który dokładnie odpowiada na moje pytanie. Jeśli chodzi o gimnastykę to nie jestem nawet początkującym, trenuję street workout (wiem, że sporo osób ma jakiś problem ze SW ale jest jak jest więc "deal with it"), ćwiczę od 13 miesięcy i do tej pory głównie skupiałem sie na zwiększeniu siły i wytrzymałości poprzez podstawowe dynamiczne ćwiczenia: wiele powtórzeń podciągnięć, dipów, pompek, MU na drążku, podciągania i dipy z dodatkowym obciążeniem. Teraz powoli kieruję się w stronę gimnastyki - nie chcę zostać gimnastykiem ale że w gimnastyce leży prawdziwa siła to chciałbym skupić się bardziej na statycznych pozycjach niż trzaskać cały czas setki podciągnięć.
Moje aktualne rekordy w pozycjach statycznych:
Waga tyłem 30 sek
Waga przodem 6 sek
Flaga 10-12sek
Straddle Planche 10 sek
Stanie na rękach w miejscu 90 sek
Poziomka w zwisie na drążku 45 sek