Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ćwiczenia dla początkującego
#1

otóż nie wiem czy robię dobrze:
trenuje street workout co 2 dni a tam 1 godzinę czyli 4-5 serii podciąganie, nogi do poręczy przy zwisie i disy
po każdym ćwiczeniu tak 20 sekund przerwy

jestem początkujący na forum i ćwiczę krótki czas ( ok. 3-4 miechy)
wiem że to mało ćwiczeń, pompki robie rzadko i mało do zmęczenia ale mięśnie do ich robienia mam dobrze wykształcone
podobna historia jest z pompkami przy staniu na rękach tyle że mam je słabe

jakie ćwiczenia mam dodać aby robić taki nawet niezbyt skąplikowany trick jak muscle-up i czy mogę robić ćwiczenia codziennie ale ćwiczyć inne partie (słyszałem że mięśnie regenerują się co 2 dni) ?
#2

Jedną rzecz mogę Ci poradzić - ćwicz ze słownikiem i książkami, to będzie pierwszy krok, bo wtedy będziesz mógł nam jasno i zrozumiale opisać o co Ci chodzi. Big Grin

A poza tym czytaj artykuły na forum, jest tu sporo wiedzy, której ilość stale rośnie, te materiały dadzą Ci teorię potrzebną do efektywnego treningu i osiągania celów. Wink
#3