Forum Gimnastycy.pl

Pełna wersja: Wejście siłowe do stania a rękach (Na poręczach)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej Smile Wrzucam jak mówiłem moje wejścia siłowe do stania na rękach . O dziwo dziś mi pierwszy raz "coś" takiego wyszło. Wersja o nogach złączonych jest jeszcze nieosiągalna .. Jak już pisałem , cieżko mi wynieść tak wysoko biodra na poręczach niż gdy robię to na ziemii.

Swoją drogą czytałem dużo o sile prostych ramion i niedługo wrzucę swój plan do oceny. Moje cele to Waga Przodem oraz Waga w Podporze .

1. Press 1

2. Press 2

3. Tuck Planche

4. Jakaś próba straddle
nie znam się to się wypowiem.
szpiczaga - za szybko nogi podnosisz, najpierw tyłek nad barki ustaw a później dopiero nogi w górę. Popraw sylwetkę w staniu na rękach bo kąt w barkach zamknięty jest. Brakuje też rozciągnięcia w rozkroku, widać to po zginaniu kolan.
planche - tyłek niżej, musi być na tej samej wysokości co barki

niech się jakiś treneiro wypowie.
Rafał zginanie kolan nie musi wynikać tylko z braku gibkości może to być również problem siłowy Smile.

Raczej nie chodzi o wyszczególnienie błędów bo to pewnie sam widzisz na filmach. Ode mnie dwa ważne ćwiczenia pod szpiczage :
Poziomka rozkroczna - w celu wzmocnienia siły nóg i brzucha
Rozbicie szpiczagi na części pierwsze :
Szpiczaga z rozkroku
Z stania na rękach zejście do poziomki przez kogucika (nogi zgięte )
j.w rozkrocznej
j.w rozkrokiem do poziomki o nogach złączonych
j.w do rozkrocznej
Z poziomki wyciągnij nogi do kogucika w rozkroku i zejdź do poziomki
Z poziomki rozkrocznej do kogucika w rozkroku i zejdź do poziomki rozkrocznej
Szpiaczaga z postawy do stania na rękach i zejdź do poziomki
j.w w rozkroku
Z poziomki rozkrocznej, przejdź do skłonu podpartego w rozkroku (szpiczaga z postawy) do stania rękach i opuść do poziomki rozkrocznej
Wszystko wykonujemy na poręczach.