Forum Gimnastycy.pl

Pełna wersja: Parallettes - nieskie, równoległe poręcze symetryczne
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Cześć,

Mój brat pracował w warsztacie stolarskim i za namową stworzył dla mnie niskie równoległe poręcze.
Zastanawiam się jak można jeszcze je ulepszyć, by w ewentualnej przyszłości wprowadzić do dystrybucji.
Drewniana konstrukcja zapewnia pewny chwyt. Zaletą jest również fakt, że można je rozmontować i przewozić w dogodny sposób bez zajmowania zbędnego miejsca.
Pionowa część wykonana jest ze sklejki klejonej o grubości - 3cm
Podstawa jest mocowana śrubami młotkowymi, które świetnie łączą boki z podstawami i uniemożliwiają jakikolwiek niepożądany ruch.
Jeżeli chodzić o wytrzymałość, ćwiczę na nich już od pół roku i nie miałem nigdy z nimi problemu. Ponadto mogę na jednej bez problemu stanąć obydwiema nogami i jest absolutnie stabilna.

Parę danych technicznych :

Średnica uchwytu : 38mm
Wysokość od ziemi : 30cm
Długość uchwytu : 45cm

A i zapomniane foteczki
daj fotki jakieś
Szerokość tych podstaw powinna być po obu stronach większa, niż wysokość tych poręczy, wtedy jest 100% pewność, że się nie gibnie. Smile
Super. Mi się marzą takie z wymiennymi podstawami i żerdziami. Czyli dodatkowe podstawy o połowę niższe (15cm) i żerdzie ok 80cm. I żebym mógł to składać w dowolnej kombinacji.
Coś podobnego do http://core-strength.co/P-Barz.html
Jaki koszt takich poręczy jak na zdjęciu?
(2015-10-14, 23:23)rafal napisał(a): [ -> ]Coś podobnego do http://core-strength.co/P-Barz.html
Nie jest specjalnie skomplikowane, o ile dobrze pamiętam to masz trochę żyłki majsterkowicza, powinieneś ogarnąć. Big Grin