Forum Gimnastycy.pl

Pełna wersja: Cześć
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Mam na imię Justyna, pracuję jako instruktor pilates (na matach) i fitness. Jestem zafascynowana kalisteniką, od lutego próbuję zwiększać siłę. Kalistenika i elementy gimnastyki to dla mnie duże wyzwanie, a jednocześnie naturalne "rozszerzenie" metody pilates matwork. Podczytuję forum od jakiegoś czasu i znajduję tu wiele cennych informacji, dzięki!
Cześć
Część Justyna Smile mam nadzieję ,że znajdziesz u nas to czego szukasz Smile
Jeśli masz ochotę możesz się podzielić metodami fitness ja osobiście jestem bardzo ciekawy Smile
Witaj, pilates to wciąż bardzo nowoczesna metoda choć od jej powstania minęło sporo czasu. Ponieważ wyrosła z gimnastyki, to znajdziesz tu wiele podobieństw. Zwłaszcza jeśli chodzi o sylwetki gimnastyczne Smile
to chyba w pilatesie głównie chodzi o wzmocnienie mięśni postularnych jeśli się nie mylę ? Jeszcze brakuje kogoś od Jogi i mielibyśmy kilka dyscyplin zamykających ćwiczenia ogólnorozwojowe, które rozwijają z myślą o mięśniach głębokich i przyczyniają się do profilaktyki prozdrowotnej ciała
Witamy

Kubus Puchatek

nie jestem specjalista od jogi, ale polecam B.K.S Iyengar: Joga. Wyd. 1. Warszawa: PWN, 1990. (Light on Yoga) (późniejsze wyd. pt.Światło jogi).
Swietnie rozpisana ksiazka ze szczegolami, z wyroznionymi progresjami.
Sylwetki gimnastyczne nie sa dla mnie niespodzianka, dlatego, ze kiedys robilem sporo "sylwetek" Iyengara.

Pozdrawiam
kp
wrzuć książki do działu z książkami najlepiej z okładką
Jakie miłe powitanie : )

Pilates to świetny system, który pozwala poznać swoje ciało i wzmocnić je od środka. Niektóre ćwiczenia przypominają sylwetki gimnastyczne, a niektóre - jogiczne asany. Technika została obmyślana tak, żeby można było ćwiczyć niezależnie od wieku i stopnia sprawności.