Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Przerzut w przód salto w przód
#1

Nie będę ukrywać jest to element, którego nie mogę opanować od 6 lat, czyli przerzut w przód.


Wstyd to wrzucać, ale daje to jako przestrogę, ponieważ jestem osobą co nienawidzi mostków i niestety, jedynym rozwiązaniem do lepszego przerzutu jest prawidłowy mostek.

Także ćwiczcie mostki by inni z Was się nie śmiali
#2

Mostki to podstawa, ale swoje wypracować też trzeba przy takim przerzucie.
#3

tragedia jak na to patrzę naprawdę, nisko i do kitu wstyd
#4

To powinno być coś jak mostek do przodu tzn bliżej nogi tylko bardziej dynamicznie, bo Ty skoczyłeś w przód trochę za bardzo z braku rozciągnięcia? czy źle to rozumiem?
#5

tak brak rozciągnięcia w odcinku lęźdzwiowym
#6

Ja tu widzę 2 konkretne błędy
Ręce kładziesz za blisko nóg, przez co od razu masz pozycję zgiętą, to utrudnia przerzut nóg oraz to co męczyłeś na batucie w Bydgoszczy (zamiast lotki od razu ręce i głowa w dół), mianowicie po falsecie kulisz za mocno sylwetkę (stąd pierwszy błąd) zamiast rozciągnąć element dalej przed siebie, brak tez pracy z barków, u Ciebie działaja jak tłumik, a powinny odbijać

Brak tez dobrej dynamiki i sztywności, mostki spoko, ale zobacz na element Morandi, 1.5 salta z przerzutu. Nie ma tam mocnego gięcia, ale jest mocna dynamika i sztywność.
#7

nigdy nie rozumiałem tego ćwiczenia to jest jedyna rzecz, której nie potrafię od 6 lat opanować. Tutaj pod wpływem kamery się pospieszyłem ze wszystkim i zrobiłem tak jak zwykle robię czyli do kitu. Akurat co do sztywności to jestem sztywny, czasem za bardzo
#8

Z tym się nie zgodzę, za mało sztywności i sprężystości.
Poza tym to co Piotr pod koniec mówił, "głowa, głowa" to właśnie to odciągnięcie głowy którego brak.

Zobacz na ten film:


pod koniec jest troche elementów z przerzutu, zobacz jak daleko zawodniczki kładą ręce przed sobą i jaka jest dynamika elementów.

Przerzut w przód to przede wszystkim szybkość
#9

no właśnie jak przyspieszam to kładę przerzut i nie ma przejścia do stania na rękach i wybicia z rąk
#10

Tak jak na batucie do lotki potrzebujesz pociagnac glowe i rece w gore żeby sie odgiac, tak samo tutaj, jak zaczynasz pochylac falset, wtedy wlasnie trzeba pojsc do przodu z glowa i rekami, a u ciebie ida od razu na ziemie


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości