Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Nauka stania na rękach do przewrotu w przód
#1

Zwracam się z prośbą o informację jakie ćwiczenia mogą się znajdować w metodyce nauczania do tematu : Nauka stania na rękach do przewrotu w przód. Nadmieniam iż w literaturze znalazłem tylko jedną metodykę. Chciałbym prosić jeśli jest to możliwe o 10 ćwiczeń przygotowujących do w/w tematu.
#2

Przejrzyj wątki dotyczący stania na rękach i nasz tutorial odnośnie przewrotu w przód. Jeśli połączysz te dwa ćwiczenia masz odpowiedź. najpierw trzeba ogarnąć jednak sylwetkę w staniu i poprawny przewrót.
#3

Dzięki za poradę ale powiem ci szczerze że jestem zielony w tym temacie i nawet nie wiem jak tego szukać ... Sad natomiast muszę przedstawić na ćwiczeniach w ok 15-20 min 10 ćw jak tego można nauczyć Smile info jakie otrzymałem to zarówno jak i od Ciebie jak i od prowadzącej zajęcia to przewrót w przód dzieci juz potrafią zarówno stanie na rękach też więc zostaje to tylko połączyć ... Poniżej prześlę moją propozycję ćw :


Załączone pliki Obrazki
   
#4

Znajdź na youtube nasz kanał i zobacz tam tutorial odnośnie przewrotu przodem. Tak naprawdę najważniejsze jest tam odpowiednie ustawienie (schowanie) głowy i reszta robi się sama. Na początku do nauki możemy wykorzystać przewrót z pochyłości by nadać większego pędu. Często wykorzystuje się do tego odskocznie która jest w kształcie klina, ewentualnie piankowe kształtki - kliny. Aby to usprawnić i nauczyć naturalnego chowania głowy można dać ćwiczącemu gąbkę, szmatkę itp. do przytrzymania brodą. W ten sposób broda będzie przy klatce piersiowej i naturalnie się schowa. więcej ćwiczeń na początek nie jest potrzebnych. Wykonujący przewrót ma podejść, postawić ręce na ziemi, schować głowę i przetoczyć się. W dalszym toku nauczania zwraca się uwagę na zgrupowanie, właściwe ustawienie sylwetki i przechodzi się do dalszych trudniejszych wariantów przewrotów.