Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Witam wszystkich
#1
Smile 

Cześć wszystkim, nazywam się Ania i jestem fanką gimnastyki, głównie kobiecej sportowej.

Zawodowo jestem programistką i sylwetkę mam mocno ukształtowaną przez ten zawód, ale walczę. Wink I płaczę rzewnie, że nie ma zajęć z gimnastyki dla wszystkich w Stolnicy.
#2

Witaj Aniu Smile
A gdzie jest ta Stolnica? haha
#3

Siemanko Smile
Wielu z nas działa samemu w domu na placach,
By zbudować podstawy wystarczy kawałek podłogi Wink
Do dzieła

Każdy przedszkolak Ci powie, że gimnastyka to samo zdrowie. Wink
#4

Cześć,
też jestem programistą i nie rozumiem o co chodzi z tym kształtowaniem sylwetki przez ten zawód Angry

no excuses Wink

"Remember that almost right, is still wrong. In the long term, this pursuit of perfection will result in much greater strength development and technical refinement;" -Coach Sommer
#5

Rafal zerknij w lustro Big Grin powiedziec mozna Tofik nie wyglupiaj sie hahahahahaha

Każdy przedszkolak Ci powie, że gimnastyka to samo zdrowie. Wink
#6

(2015-02-18, 22:39)Lilavati napisał(a):  Cześć wszystkim, nazywam się Ania i jestem fanką gimnastyki, głównie kobiecej sportowej.

Zawodowo jestem programistką i sylwetkę mam mocno ukształtowaną przez ten zawód, ale walczę. Wink I płaczę rzewnie, że nie ma zajęć z gimnastyki dla wszystkich w Stolnicy.

łączymy się z Tobą w bólu, Warszawa nie jest miejscem przyjaznym dla gimnastyki

"Siła i szpan !" - SG Legia Warszawa

Jugger napisał(a):nie interesuj sie kim jestem, bo to naprawde bez znaczenia, tak samo jak mnie nie obchodzi kim jestes.
#7

Witaj Smile Trzeba coś robić w miarę możliwości.
Moje miasto też jest nie przyjaznym miejscem dla gimnastyki
#8

Aniu, sytuacja w stolnicy może się zmienić, bo pojawili się ludzie zainteresowani w sale gimnastyczną. Zanim to jednak nastąpi polecam treningi w domu i nasze seminariaSmile
#9

witam nastepną dziewczynęSmile
#10

Dziękuję wszystkim za ciepłe powitanie. Smile