2015-02-17, 22:01
samolot to inna para kaloszy , tutaj łokieć jest skierowany do góry, ale to jest inny kąt pracy i główną pracę wykonuje się na najszerszym, brzuchem itd.
Jedyny sposób wzmocnienia ścięgien i przy tym stawów ( poza obudowaniem ich mięśniami ) to izometria, a izometria będzie na ścięgna pracowała z naciskiem głównie przy pełnym wyproście i pełnym zgięciu, a najlepiej przy pełnym wyproście, ponieważ jest w tym momencie najdłuższy mięsień i najbardziej narażony na uszkodzenie stąd izometryczne skurcze dadzą większą odporność stąd można robić samoloty czy rozpięcia Tak jak pisał prof. Kruszewski trzeba izometrią atakować mięśnie pod różnym kątem, bo siła nieproporcjonalnie się wtedy rozkłada, stąd najlepiej robić izometrię na prostych ramionach wtedy mamy pewność, że siła izometryczna rozłoży się po całej długości.
Jedyny sposób wzmocnienia ścięgien i przy tym stawów ( poza obudowaniem ich mięśniami ) to izometria, a izometria będzie na ścięgna pracowała z naciskiem głównie przy pełnym wyproście i pełnym zgięciu, a najlepiej przy pełnym wyproście, ponieważ jest w tym momencie najdłuższy mięsień i najbardziej narażony na uszkodzenie stąd izometryczne skurcze dadzą większą odporność stąd można robić samoloty czy rozpięcia Tak jak pisał prof. Kruszewski trzeba izometrią atakować mięśnie pod różnym kątem, bo siła nieproporcjonalnie się wtedy rozkłada, stąd najlepiej robić izometrię na prostych ramionach wtedy mamy pewność, że siła izometryczna rozłoży się po całej długości.
"Siła i szpan !" - SG Legia Warszawa
Jugger napisał(a):nie interesuj sie kim jestem, bo to naprawde bez znaczenia, tak samo jak mnie nie obchodzi kim jestes.