Forum Gimnastycy.pl

Pełna wersja: Siema.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Witam wszystkich, tak na początek parę słów o sobie... nazywam się Mateusz, za miesiąc skończę 21 lat. Regularny ćwiczę od 4 miesięcy. Mój dotychczasowy trening opiera się na książkach "nagi wojownik" i "skazany na trening". Od niedawna posiadam też własnoręcznie wykonane uchwyty na wzór TRX i chcę wprowadzić je do treningu. Chcę to zrobić mądrze i z pomocą ludzi którzy mają o tym jakieś pojęcie . Moim celem jest nabranie siły do wykonania wejścia siłowego. Wiem że to jeszcze dosyć daleka droga ale spróbuje. Od 2 miesięcy wykorzystuje system 5x5 i dzięki niemu doszedłem m.in do podciągania nachwytem z 10kg obciążeniem. No i to by było tyle.Smile
Witaj
Rozpoczynając przygodę z gimnastyką, najlepiej będzie jeśli zaczniesz ćwiczyć od podstaw, a przygotowując się do pierwszego treningu, poprzedzisz go prawidłowo wykonaną rozgrzewką, o której przeczytasz tutaj:http://gimnastycy.pl/forum/watek-rozgrze...man-i-inne Ok, rozgrzewkę mamy za sobą. Co teraz? Przyszedł czas na trening. Nie potrafisz? Dobrze - rozumiem. Zatem przeczytaj ten post: http://gimnastycy.pl/forum/watek-gimnast...a-na-forum przeczytasz w nim dużo ciekawych rzeczy, a także jak skonstruować swój pierwszy plan. Wiadomo, w miarę upływu czasu nie będziesz tego już potrzebował/a. Umieść swoją rutynę w tym dziale: http://gimnastycy.pl/forum/forum-nasze-plany-treningowe Poprosisz o ocenę, na pewno ktoś Tobie pomoże. Zawrzyj jednak podstawowe informacje o sobie. Jak długo trenujesz, co jest Twoim celem.

Podstawowe pytanie:
1.Hej, ułożysz mi plan?
- Nie. A podałeś/aś jakieś info o sobie oprócz wieku? Jakie masz doświadczenie?
- Dlaczego?
- My nie układamy planów. Po to jest forum, by pomagać, a nie robić coś za kogoś. Spróbuj sam ułożyć. Pomocy udzielimy na pewno.!
Pozdrawiam i powodzenia.