Forum Gimnastycy.pl

Pełna wersja: pu5z3k - ciężkie batalie treningowe ;-)
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam wszystkich serdecznie,

Od długiego czasu byłem anonimowym czytelnikiem forum, aż nadszedł czas się trochę ujawnić. Być może spowodowane jest to spadkiem motywacji i ciągłymi samotnymi treningami, a wskazówek by się trochę przydało.

Jeżeli chodzi o staże trenigowe hmm: od dziecka jakieś tam pompki, intensywniej wziąłem się od maja 2013 roku, rok przepracowałem na własnej siłowni, ale trochę zaczęło mnie to nudzić. Wpadłem więc na pomysł spróbowania swoich sił w treningach z ciężarem własnego ciała, co sprowadziło mnie do parteru i "udowodniło" mi ile tak na prawdę mam siły ;-)

Ciągle jestem w etapie początkującego bo to można powiedzieć, że pół roku konkretnie sobie próbuje.

Mój trening wygląda raczej spontanicznie i ćwiczę jak "czuje" generalnie skupiłem się na barkach i tricepsach, bo one są najsłabszymi moimi grupami.

Dane Smile
wzrost - 175cm
waga - 84kg

Wymiary:
Klatka - 120cm
Przedramie - 36-37cm
Obwód ramienia - 41cm


Cele na 2015
- Siłowy Muscle-up
- Back lever - dobrze wykonany
- Front lever - chociaż stradle
- tuck planche, albo stradle planche
- flaga


Jeżeli chodzi o sam trening staram się, wykonać ćwiczeń mniej lub mniej powtórzeń ale bardziej je wyczuć, planu treningowego jako takiego nie mam. Zacięcie do treningu mam i to straszne, czego mój organizm nie lubi za bardzo (częste przetrenowanie, gleby, kontuzje). Ćwiczę około 6 dni w tygodniu.


Miejsce ćwiczeń:
wybaczcie ze zdjęcia ze mną ale innych nie mam
placyk na świeżym powietrzu, 3 drążki: 2 niskie i 1 wysoki na który zawieszam ringi. Stanowisko do dipów i dużo trawnika do szaleństwa hehe Smile
front.jpg

przeobrażony pokój w siłownie - gdyby co nie jest to planche tylko dynamiczne wyrzuty do pozycji takiej, by czuć fajnie te ćwiczenie, a akurat tutaj widać prawie całe pomieszczenie. Jak widać