Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trening na start
2015-03-29, 17:50
Post: #1
Trening na start
Witam na początek małe przedstawienie mojej osoby.
Imię Tomasz
wiek 29
wzrost 180
waga 100kg
dieta nie liczę kalorii ale odżywiam się w miarę racjonalnie
I atakując moje zapytanie czy stworzony program przeze mnie nadaje się? Ogólny staż treningowy jaki taki posiadam nie była to co prawda zabawa kettlami a ćwiczenia pod 3 boj siłowy

trening A
TGU 5xl i 5xp strona
Dip 5x5
pompki 2x10
podciągania 3x3 (staram się robić progresje do 5x5)
3x plank po 1 min

trening B
przysiad 5x5
swing 5x10
wyciskanie żołnierskie 5x5
stanie na głowie ( progresja skazanego do pompek w staniu na rekach)


jako rozgrzewkę robię halo kettlem i progresje do mostku według skazanego oraz zabawa z walkiem rehabilitacyjnym i ćwiczeniami według Pavla Tsatsouline z książki super stawy
aha jako sprzęt (ćwiczę w domu) posiadam 2 odważniki kulowe 16kg stacje do pompek szwedzkich i drążek z kul zakupie jeszcze na pewno 2x24 i 2x32
Prosiłbym o opinie ewentualnie podpowiedzi ten plan jest przewidywany na 2 miesiące potem będzie zmiana bądź dodanie innych ćwiczeń jak snatch itp
Odpowiedz cytując ten post
Teraz,
Reklama:
2015-03-29, 18:50
Post: #2
RE: Trening na start
Temat powinien leżeć planach treningowych Smile
Odpowiedz cytując ten post
2015-03-29, 19:57
Post: #3
RE: Trening na start
Czy taki plan nadaje się do czego? Pod kątem siłowo sylwetkowym z grubsza się nadaje. Pod gimnastyczno sprawnościowym brak mu wszechstronności.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2015-03-29, 21:06
Post: #4
RE: Trening na start
Przepraszam ze nie w tej zakładce ale myślałem ze skoro kettlami coś macham to tutaj mogę pisać ^^ a chodzi mi o to żeby zyskać sile funkcjonalna i ogólna sprawność, tutaj na pewno dojdzie w końcu pompki w staniu na rekach snatche pełne mostki, ale czy z taki zestawem mogę zaczynać czy coś pozmieniać? w planach jeszcze mam zakup bądź zrobienie kołek gimnastycznych
Odpowiedz cytując ten post
2015-03-29, 21:21
Post: #5
RE: Trening na start
Zakup kółek to na pewno dobry pomysł Smile Dodaj koniecznie sylwetki gimnastyczne bo atakują ciało wszechstronnie. Nie wiem na jakim poziomie jesteś ale przed hspu koniecznie dobre stanie na rękach.
Odpowiedz cytując ten post
2015-03-30, 09:08
Post: #6
RE: Trening na start
Mostek, podobnie jak inne techniki rozciągania dodaj od razu. Są dużo ważniejsze niż budowanie siły. Trening siłowy skraca włókna mięśniowe co w konsekwencji może doprowadzić do ograniczeń w zakresie ruchu. Dlatego właśnie trzeba się rozciągać. Jeśli zaczniesz budować siłę na rozciągniętym mięśnie więcej "upakujesz". Dbaj o pełny zakres ruchu by wzmocnić mięśnie na całej długości.

Koniecznie dodaj sylwetki gimnastyczne, by zadbać o stabilizację kręgosłupa.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2015-03-30, 23:10 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-03-30 23:12 przez Newcio.)
Post: #7
RE: Trening na start
(2015-03-29 17:50)Zbrozło napisał(a):  Witam na początek małe przedstawienie mojej osoby.
Imię Tomasz
wiek 29
wzrost 180
waga 100kg
dieta nie liczę kalorii ale odżywiam się w miarę racjonalnie
I atakując moje zapytanie czy stworzony program przeze mnie nadaje się? Ogólny staż treningowy jaki taki posiadam nie była to co prawda zabawa kettlami a ćwiczenia pod 3 boj siłowy

trening A
TGU 5xl i 5xp strona
Dip 5x5
pompki 2x10
podciągania 3x3 (staram się robić progresje do 5x5)
3x plank po 1 min

trening B
przysiad 5x5
swing 5x10
wyciskanie żołnierskie 5x5
stanie na głowie ( progresja skazanego do pompek w staniu na rekach)


jako rozgrzewkę robię halo kettlem i progresje do mostku według skazanego oraz zabawa z walkiem rehabilitacyjnym i ćwiczeniami według Pavla Tsatsouline z książki super stawy
aha jako sprzęt (ćwiczę w domu) posiadam 2 odważniki kulowe 16kg stacje do pompek szwedzkich i drążek z kul zakupie jeszcze na pewno 2x24 i 2x32
Prosiłbym o opinie ewentualnie podpowiedzi ten plan jest przewidywany na 2 miesiące potem będzie zmiana bądź dodanie innych ćwiczeń jak snatch itp

nie bardzo rozumiem jaki cel jest tego treningu
Książka skazany przynajmniej w moim mniemaniu nie jest dobrą książką z której warto czerpać informacje

"Siła i szpan !" - SG Legia Warszawa

Jugger napisał(a):nie interesuj sie kim jestem, bo to naprawde bez znaczenia, tak samo jak mnie nie obchodzi kim jestes.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2015-03-31, 13:57
Post: #8
RE: Trening na start
Cel? żeby nie zgnuśnieć żeby czuć się jak 10 lat temu, żeby być sprawnym za następne 10 20 i 50 lat ^^
Odpowiedz cytując ten post
2015-03-31, 14:32
Post: #9
RE: Trening na start
Więc jeśli celem jest sprawność plan powinien zawierać elementy kondycyjne, rozciągające, koordynacyjno - zręcznościowe, skocznościowe itp.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2015-03-31, 18:11 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-03-31 18:26 przez Newcio.)
Post: #10
RE: Trening na start
to skoro tak ma być to zapraszam do lektury naszego forum. Trzeba poszukać informacji o rozciąganiu, o sylwetkach, o obwodzie ćwiczebnym i o tym jak powinien wyglądać trening, jest również temat. Dodać jeszcze cele jakich chcesz elementów się nauczyć, gimnastyka nie polega na robieniu dużej ilości pompek i podciągania, wszystko ma swój cel i po coś robimy. Wtedy na podstawie tego co przeczytałeś spróbuj zbudować trening, a my Ci pomożemy go poprawić i uzupełnić

"Siła i szpan !" - SG Legia Warszawa

Jugger napisał(a):nie interesuj sie kim jestem, bo to naprawde bez znaczenia, tak samo jak mnie nie obchodzi kim jestes.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości