Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trening Armstronga - poprawa wyników w podciąganiu + moje efekty!
2014-06-16, 22:17 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-06-16 22:17 przez Hannibal.)
Post: #76
RE: Trening Armstronga - poprawa wyników w podciąganiu + moje efekty!
(2014-06-16 10:03)zahir napisał(a):  
(2014-06-15 21:31)Hannibal napisał(a):  
(2014-06-15 20:19)zahir napisał(a):  Możesz w poziomce, możesz w hollow body ale w "zwykłej" nie polecam. Warto od razu uczyć się angażowania w ćwiczenie jak najwięcej grup mięśniowych.
dla kolegi tłumaczyłem aby robił dipsy w pozycji hollow
on wiedział, że angażuje od razu brzuch, i powiedział mi, że woli skupić się na tricepsach i robił swoje dalej z ugiętymi nogami

Według mnie brak tu logiki, bo przez to że robi z ugiętymi nogami tricepsów bardziej nie angażuje Big Grin W ogóle jeśli chodzi o ugięcia ramion, to jest wiele lepszych pozycji niż hollow body.
dlaczego nie angażuje lepiej tricepsów niż w pozycji hollow ?
chociaż ma się mocniejsze skupienie tylko na jednym mięśni a nie na 10 mniejszych


"Bieganie to coś więcej niż sport, to styl życia!"
"Gry wymagają zręczności. Bieganie wymaga wytrzymałości, charakteru, dumy, odporności psychicznej. Bieganie jest testem, a nie grą. Testem wiary, przekonań, woli i pewności siebie."
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Wiadomości w tym wątku
RE: Trening Armstronga - poprawa wyników w podciąganiu + moje efekty! - Hannibal - 2014-06-16 22:17

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości