Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trening Armstronga - poprawa wyników w podciąganiu + moje efekty!
2014-06-15, 20:19
Post: #71
RE: Trening Armstronga - poprawa wyników w podciąganiu + moje efekty!
Możesz w poziomce, możesz w hollow body ale w "zwykłej" nie polecam. Warto od razu uczyć się angażowania w ćwiczenie jak najwięcej grup mięśniowych.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
Teraz,
Reklama:
2014-06-15, 21:31
Post: #72
RE: Trening Armstronga - poprawa wyników w podciąganiu + moje efekty!
(2014-06-15 20:19)zahir napisał(a):  Możesz w poziomce, możesz w hollow body ale w "zwykłej" nie polecam. Warto od razu uczyć się angażowania w ćwiczenie jak najwięcej grup mięśniowych.
dla kolegi tłumaczyłem aby robił dipsy w pozycji hollow
on wiedział, że angażuje od razu brzuch, i powiedział mi, że woli skupić się na tricepsach i robił swoje dalej z ugiętymi nogami


"Bieganie to coś więcej niż sport, to styl życia!"
"Gry wymagają zręczności. Bieganie wymaga wytrzymałości, charakteru, dumy, odporności psychicznej. Bieganie jest testem, a nie grą. Testem wiary, przekonań, woli i pewności siebie."
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2014-06-16, 10:03
Post: #73
RE: Trening Armstronga - poprawa wyników w podciąganiu + moje efekty!
(2014-06-15 21:31)Hannibal napisał(a):  
(2014-06-15 20:19)zahir napisał(a):  Możesz w poziomce, możesz w hollow body ale w "zwykłej" nie polecam. Warto od razu uczyć się angażowania w ćwiczenie jak najwięcej grup mięśniowych.
dla kolegi tłumaczyłem aby robił dipsy w pozycji hollow
on wiedział, że angażuje od razu brzuch, i powiedział mi, że woli skupić się na tricepsach i robił swoje dalej z ugiętymi nogami

Według mnie brak tu logiki, bo przez to że robi z ugiętymi nogami tricepsów bardziej nie angażuje Big Grin W ogóle jeśli chodzi o ugięcia ramion, to jest wiele lepszych pozycji niż hollow body.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2014-06-16, 20:05
Post: #74
RE: Trening Armstronga - poprawa wyników w podciąganiu + moje efekty!
(2014-06-16 10:03)zahir napisał(a):  
(2014-06-15 21:31)Hannibal napisał(a):  
(2014-06-15 20:19)zahir napisał(a):  Możesz w poziomce, możesz w hollow body ale w "zwykłej" nie polecam. Warto od razu uczyć się angażowania w ćwiczenie jak najwięcej grup mięśniowych.
dla kolegi tłumaczyłem aby robił dipsy w pozycji hollow
on wiedział, że angażuje od razu brzuch, i powiedział mi, że woli skupić się na tricepsach i robił swoje dalej z ugiętymi nogami

Według mnie brak tu logiki, bo przez to że robi z ugiętymi nogami tricepsów bardziej nie angażuje Big Grin W ogóle jeśli chodzi o ugięcia ramion, to jest wiele lepszych pozycji niż hollow body.

Dipy w poziomce to mega ćwiczenie Tongue Według mnie bardzo wymagające, tym bardziej na kółkach
Odpowiedz cytując ten post
2014-06-16, 21:19
Post: #75
RE: Trening Armstronga - poprawa wyników w podciąganiu + moje efekty!
Zgoda. W poziomce są mocne nie tylko ze względu na zaangażowanie brzucha ale i inne rozłożenie ciężaru ciała. Ja pisałem o hollow.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2014-06-16, 22:17 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-06-16 22:17 przez Hannibal.)
Post: #76
RE: Trening Armstronga - poprawa wyników w podciąganiu + moje efekty!
(2014-06-16 10:03)zahir napisał(a):  
(2014-06-15 21:31)Hannibal napisał(a):  
(2014-06-15 20:19)zahir napisał(a):  Możesz w poziomce, możesz w hollow body ale w "zwykłej" nie polecam. Warto od razu uczyć się angażowania w ćwiczenie jak najwięcej grup mięśniowych.
dla kolegi tłumaczyłem aby robił dipsy w pozycji hollow
on wiedział, że angażuje od razu brzuch, i powiedział mi, że woli skupić się na tricepsach i robił swoje dalej z ugiętymi nogami

Według mnie brak tu logiki, bo przez to że robi z ugiętymi nogami tricepsów bardziej nie angażuje Big Grin W ogóle jeśli chodzi o ugięcia ramion, to jest wiele lepszych pozycji niż hollow body.
dlaczego nie angażuje lepiej tricepsów niż w pozycji hollow ?
chociaż ma się mocniejsze skupienie tylko na jednym mięśni a nie na 10 mniejszych


"Bieganie to coś więcej niż sport, to styl życia!"
"Gry wymagają zręczności. Bieganie wymaga wytrzymałości, charakteru, dumy, odporności psychicznej. Bieganie jest testem, a nie grą. Testem wiary, przekonań, woli i pewności siebie."
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2014-06-17, 11:36
Post: #77
RE: Trening Armstronga - poprawa wyników w podciąganiu + moje efekty!
Żeby zaangażować bardziej triceps trzeba albo podnieść więcej albo utrudnić ruch, tak by wywołał większe napięcie mięśniowe.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
[+] 1 użytkownik lubi ten post
2014-06-24, 22:19
Post: #78
RE: Trening Armstronga - poprawa wyników w podciąganiu + moje efekty!
Robie 5 tydzień Fighter Pullup Program. Ostatni poprawie wykonany tydzień zakończylem na:
24.24.22.20.18
W zeszłym tygodniu powinienem ruszyć z 26.24.22.20.18 i niestety nie moglem podciągnąć sie pełnych 26 powtórzeń tylko dochodziłem do 24 i nie moglem sie utrzymać na drążku, reszte serii robilem bez problemu normalnie do środy, bo ciągle nie moglem przekroczyć pierwszej serii 26. Stwierdziłem że zrobię przerwę do końca tygodnia i od tego poniedziałku rusze ponownie z 24 w pierwszej serii i powtórze caly poprawnie wykonany tydzień. Wjeżdzam na drążek a tu ledwo 24 wyciskam :o
Teraz pytanie, w czym może być problem? Całe 5 serii rozkładam na cały wieczór. Codziennie rano robie 3 serie pompek do upadku mięśniowego. Raczej nie czuje sie przetrenowany.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2014-06-26, 10:34
Post: #79
RE: Trening Armstronga - poprawa wyników w podciąganiu + moje efekty!
Czy plan armstronga będzie się gryzł z innymi planami? Tzn w PN, ŚR i PT trening zaczynam progresją do Muscle Upów, a później progresje do jednorękich pompek. Czy mogę normalnie na koniec treningu wykonywać plan Armstronga czy to w ogóle nie ma sensu?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2014-06-26, 13:11
Post: #80
RE: Trening Armstronga - poprawa wyników w podciąganiu + moje efekty!
Według mnie to szybko mięśnie zarżniesz. TA jest zbyt ciężki, żeby go robić po czymś. Tu wytrzymałość duzą odgrywa role, wiec mieśnie raczej powinny być wypoczęte. Dlatego w planie TA jest napisane, żeby od porannych pompek była przerwa ok. 6h. Takie jest moje zdanie.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości