Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Siema.
2014-02-24, 21:25
Post: #1
Siema.
Witam wszystkich, tak na początek parę słów o sobie... nazywam się Mateusz, za miesiąc skończę 21 lat. Regularny ćwiczę od 4 miesięcy. Mój dotychczasowy trening opiera się na książkach "nagi wojownik" i "skazany na trening". Od niedawna posiadam też własnoręcznie wykonane uchwyty na wzór TRX i chcę wprowadzić je do treningu. Chcę to zrobić mądrze i z pomocą ludzi którzy mają o tym jakieś pojęcie . Moim celem jest nabranie siły do wykonania wejścia siłowego. Wiem że to jeszcze dosyć daleka droga ale spróbuje. Od 2 miesięcy wykorzystuje system 5x5 i dzięki niemu doszedłem m.in do podciągania nachwytem z 10kg obciążeniem. No i to by było tyle.Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
Teraz,
Reklama:
2014-02-24, 21:33 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-02-26 16:20 przez KrzysiekIno.)
Post: #2
RE: Siema.
Witaj
Rozpoczynając przygodę z gimnastyką, najlepiej będzie jeśli zaczniesz ćwiczyć od podstaw, a przygotowując się do pierwszego treningu, poprzedzisz go prawidłowo wykonaną rozgrzewką, o której przeczytasz tutaj:http://gimnastycy.pl/forum/watek-rozgrze...man-i-inne Ok, rozgrzewkę mamy za sobą. Co teraz? Przyszedł czas na trening. Nie potrafisz? Dobrze - rozumiem. Zatem przeczytaj ten post: http://gimnastycy.pl/forum/watek-gimnast...a-na-forum przeczytasz w nim dużo ciekawych rzeczy, a także jak skonstruować swój pierwszy plan. Wiadomo, w miarę upływu czasu nie będziesz tego już potrzebował/a. Umieść swoją rutynę w tym dziale: http://gimnastycy.pl/forum/forum-nasze-plany-treningowe Poprosisz o ocenę, na pewno ktoś Tobie pomoże. Zawrzyj jednak podstawowe informacje o sobie. Jak długo trenujesz, co jest Twoim celem.

Podstawowe pytanie:
1.Hej, ułożysz mi plan?
- Nie. A podałeś/aś jakieś info o sobie oprócz wieku? Jakie masz doświadczenie?
- Dlaczego?
- My nie układamy planów. Po to jest forum, by pomagać, a nie robić coś za kogoś. Spróbuj sam ułożyć. Pomocy udzielimy na pewno.!
Pozdrawiam i powodzenia.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2014-02-25, 11:22
Post: #3
RE: Siema.
WitaJ, "Skazany na trening" jest charyzmatycznie napisany i może dobry na początek ale w chyba bardziej ogranicza, niż pcha do przodu. rozglądając się na forum zapewne znajdziesz wiele lepszych programów Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2014-02-25, 12:54
Post: #4
RE: Siema.
Witaj na forum!
Tak jak napisali Krzychu i Zahir - poczytaj forum, szczególnie podwieszone wątki. Jest tam sporo informacji. Potem ułóż plan, wrzuć na forum i czekaj na krytykę Smile
A co do obciążenia w ćwiczeniach - jest wiele sposobów na utrudnienie danego ruchu, bez dodawania obciążenia. Czasem wystarczy drobna zmiana. Próbowałeś podciągać się w poziomce (L-sit) albo przynajmniej w pozycji gimnastycznej (hollow body)?

Niech progres będzie z Tobą!
Michał
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2014-02-25, 13:07 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-02-25 13:08 przez Mrowek.)
Post: #5
RE: Siema.
Cześć ! Smile

Znam wielu ludzi którzy pomimo podciągania się z 10kg talerzami nie potrafią wykonać "wejścia siłowego" ponieważ to ćwiczenie jest w głównym stopniu koordynacyjne nie siłowe Smile. Oczywiście istnieją wariacje w których potrzebna jest spora siła, ale ta podstawowa jest dość prosta i każda osoba sobie z nią poradzi.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2014-02-25, 15:08
Post: #6
RE: Siema.
Co do skazanego pełna zgoda Zahir. Aczkolwiek to dobrze że przynajmniej powstała taka książka, ciekawa fabuła więzienna i wogóle ;)Może to zachęci ludzi do podjęcia jakiegokolwiek treningu. Aczkolwiek ja osobiście powoli porzucam ideały zawarte w tej książce , Podziękowania dla Krzyśka20 za podesłanie linków, przeczytałem wszystko z dużą ciekawością. Niedługo podeśle Wam swój plan ,ogólnie jest to tak bardzo rozpowszechnione i chwalone 5x5Big Grin Póki działa to go stosuje , zobaczymy co wyjdzie dalej.. na pewno znajdę tutaj coś odpowiedniego pod siebie. Tak jak pisałem wcześniej , moim celem jest zbudowanie siły, pośrednio też chcę poprawić sylwetkę/wygląd. Na masie aż tak bardzo mi nie zależy ale nie będę zły jeśli trochę masy mięśniowej przybędzieTongue
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2014-02-25, 16:43
Post: #7
RE: Siema.
Czekamy na plan. Co do 5x5, to na początek plan dobry, więc jak napisałeś dopóki działa, to stosujSmile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2014-03-08, 20:24
Post: #8
RE: Siema.
Chłopaki, załamka.. dziś mój kolega który dopiero pierwszy raz na oczy widział kółka wykonał prawie wejście siłowe na kółkach. Ja trenuje systematycznie 4 miesiące i nawet nie jestem w stanie wyjść tak jak on to robi. Czy kwestia wagi ma znaczenie przy wykonywaniu tego ćwiczenia?? Dodam że ja mam 74kg/180cm ,a mój kolega 50kg/178cm. Wkurza mnie to że jemu się to udaje, a mi nie. Do tego gościu będzie się teraz przechwalał. Mówiłem mu że mi jest ciężej , to on stwierdził że mam większe mięśnie i to mi jest łatwiej. Undecided Niech ktoś podbuduje moje morale..Sad
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2014-03-08, 21:16
Post: #9
RE: Siema.
Dlaczego? On jest silniejszy, ale niech się nie śmieje z kogoś. A u Ciebie być może zły trening. Czy wiesz co to false grip?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2014-03-08, 22:15
Post: #10
RE: Siema.
Mam kryzys mentalny teraz.. powątpiewam w sens mojego dalszego treningu. Może rzeczywiście się nie nadaję i nie ma się co dalej ośmieszać. Serio ta masa nie ma znaczenia?? Bądź co bądź .. ale koleś waży 1/3 mniej niż ja . Heh, nie wiem czy mnie ktoś zrozumie ale ja po prostu lubię być najlepszy, a gdy nie jestem najlepszy to sobie z tym nie radzę.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości