Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Proszę o ocenę treningu
2015-04-21, 16:45
Post: #1
Proszę o ocenę treningu
Witam, prosiłbym o ocenę mojego treningu. Z tego co zauważyłem wielu forumowiczów posiada szeroki zakres wiedzy, liczę na was i proszę o wszelkie uwagi i wskazówki Smile

Podstawowe info
wiek: 26lat,
waga: 85kg
staż treningowy 5 lat: (głównie błądzenie we mgle z większymi i mniejszymi sukcesami)

Cel (wg priorytetu):
-zwiększenie ilości muscle up eksplozywnie na drążku do 5
-pompka w wolnym staniu na rękach
-zwiększenie wyskoku i eksplozywności nóg

Problem:
-najgorzej z progresją powtórzeń wysokich podciągnięć oraz muscle up.
-wysokie podciągnięcia jedynie 2 są poniżej poziomu klatki piersiowej, reszta coraz gorzej.

Model treningu Push/Pull

wszystkie treningi poprzedza rozgrzewka ok 10min oraz sylwetki (hollow,superman)

Push(wtorek,sobota)
-przechodzenie z tuck planche do stania na rękach 3x2powt.
-eksplozywne dipsy z przytrzymaniem w dolnej fazie piramida 1-2-3-4-5-4-3-2-1
-eksplozywne pompki z oderwaniem nóg 2-4-6-8-10-8-6-4-2
-wjazdy na triceps z przytrzymaniem 5 sec 3x5 powt
-wskoki jak najwyżej na przeszkodę 3x4 powt
-skoki obunóż do przodu 3x8 powt
-wskoki na podest 3x10 powt.
-stanie na rękach 15min

Pull(czwartek/niedziela)
-muscle up na drążku 3x2powt
-wysokie podciągnięcia z gumą piramida 1-2-3-4-5-4-3-2-1
-podciągnięcia nachwytem z przytrzymaniem w górnej fazie 5sec 1-2-3-4-5-4-3-2-1
-podciągnięcia podchwytem zakres ruchu od połowy do góry z przytrzymaniem 5sec w połowie 3x5powt
-progresja dragon flag 3x4 powt
-wzniosy kolan do klatki z przytrzymaniem 5sec w pozycji tuck lsit 3x5 powt
-wzniosy nóg leżąc na plecach z przytrzymaniem w dolnej fazie 5 sec 3x5 powt.
-stanie na rękach 15min

Do wszystkich ćwiczeń stosuję progresję, skracam przerwy odpoczynkowe ,utrudniam ćwiczenia poprzez przytrzymanie lub wydłużenie jego czasu,wykonanie ruchu eksplozywnego etc.

Pozdrawiam.
Odpowiedz cytując ten post
Teraz,
Reklama:
2015-04-23, 20:59
Post: #2
RE: Proszę o ocenę treningu
Jeśli chcesz trenować siłę eksplozywną musisz wywalić wstawki izometryczne służą one do budowania siły maksymalnej.


-zwiększenie ilości muscle up eksplozywnie na drążku do 5
-pompka w wolnym staniu na rękach
Na tym etapie niema sensu tutaj programować czegokolwiek staraj się wykonywać jak najwięcej powtórzeń w trakcie treningu dowolną organizacją czy to piramidy/drabina i licz sumę powtórzeń na jednostkę treningową.

Jesteś "dobrze" zbudowany ? Ile masz wzrostu ? Często problemem w eksplozywnych ćwiczeniach jest stosunek mocy do masy.
Odwiedź stronę użytkownika Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2015-04-24, 23:46
Post: #3
RE: Proszę o ocenę treningu
Dzięki za wskazówki Smile. Mam 187cm wzrostu. Jeśli chodzi o budowę nie należę do szczególnie "zmasowanych", po prostu widać po mnie że treningi nie są mi obce.
Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości