Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plan treningowy do wglądu :)
2015-02-05, 09:28
Post: #11
RE: Plan treningowy do wglądu :)
jak na razie utrzymanie sylwetki w probach stania na rekach (fakt, ze nie przykladam sie do tego jakos nadzwyczajnie) - to najtrudniejsze dla mnie zadanie. I wciaz to odkladam na "potem". Wiec dzieki Jacku za te dwie rady, a zwlaszcza za te druga.

pozdrawiam
kp
Odpowiedz cytując ten post
Teraz,
Reklama:
2015-02-05, 12:03
Post: #12
RE: Plan treningowy do wglądu :)
wszelkie rady się zawsze przydają Smile
Odpowiedz cytując ten post
2015-02-05, 16:11
Post: #13
RE: Plan treningowy do wglądu :)
Sam się ostatnio szykuje do stania na rękach. Na kanale youtube "gymnasticbodies" aktualnie są krótkie filmiki, jest ich już ponad 30, wprawek do stania na rękach i różnych ćwiczeń i sylwetek. Wygląda to bardzo solidnie, ja bym zaczął od tego ... i pewnie zacznę Big Grin
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2015-02-05, 17:39
Post: #14
RE: Plan treningowy do wglądu :)
dawaj link.
kp
Odpowiedz cytując ten post
2015-02-05, 18:54 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-02-06 18:14 przez rafal.)
Post: #15
RE: Plan treningowy do wglądu :)
https://www.youtube.com/user/GymnasticBodies/playlists

tu masz 2 playlisty:
1. January 2015 GB Handstand Challenge
2. GB New Year Challenge

to są filmiki z wydarzenia na facebook'u. W styczniu był Handstand Challenge a teraz jest GST (Gymnastic Strength Training) Challenge, który kontynuuje ćwiczenie stania na rękach a mają być również ćwiczenia rozciągające i siłowe.

"Remember that almost right, is still wrong. In the long term, this pursuit of perfection will result in much greater strength development and technical refinement;" -Coach Sommer
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2015-02-06, 18:09
Post: #16
RE: Plan treningowy do wglądu :)
Kolega mnie uprzedził ;o) O to chodziło.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2015-02-06, 22:46
Post: #17
RE: Plan treningowy do wglądu :)
Co do powtórzeniowych wyzwań, to zastosuj smarowanie gwintów. W kilkanaście dni dojdziesz to 5 powtórzeń. To jest naprawdę bardzo efektywna metoda w budowaniu "ogólnej siły maksymalnej" w ćwiczeniach z obciążeniem własnego ciała, może nie ma cech typowego treningu gimnastycznego, ale bardzo dobrze go uzupełnia.
Co do poziomki, to też możesz pójść w smarowanie gwintów, ale dobrym pomysłem będą też progresje z wątku. Polecam również bardzo praktykowane przeze mnie kiedyś jakby "dynamiczne ćwiczenia w poziomce". Np. naprzemiennie prostujemy nogi do poziomu, druga noga w zgięciu przy klatce. Albo zginamy nogi i prostujemy je w średnio-szybkim tempie. To jest o tyle przydatne, że korpus musi dużo bardziej stabilizować sylwetkę, triceps jest bardziej obciążony (też stabilizacją), ale i uda od ciągłych wyprostów dostają ładny bodziec. Większość osób (w tym ja) przy długotrwałym trzymaniu poziomki największy problem ma właśnie z niewytrzymującymi skurczu izometrycznego czworogłowymi uda, dlatego nie wolno o tych mięśniach zapominać.
Pozdrowienia i powodzenia!
Odpowiedz cytując ten post
2015-02-07, 00:05 (Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-02-07 00:05 przez Wylfryd.)
Post: #18
RE: Plan treningowy do wglądu :)
Pozwolę sobie podczepić się pod temat, aby nie zakładać nowego (tak odnośnie zwiększania liczby powtórzeń). Smile

Mam takie pytanie. Ogólnie mam w planie treningowym m.in. podciąganie i ugięcia (dipy) w trzech seriach po 3-8 powt. Chciałem oba robić na kółkach, ale niestety okazało się, że na kółkach zrobię ok. 5 i więcej nie da rady. I tu rodzi się moje pytanie - lepiej wrócić na drążek/poręcze (robię tam ok. 10 powt.), czy męczyć kółka? Jeśli wracać, to zwiększać liczbę powtórzeń, czy po prostu jeszcze przez jakiś czas robić 3x8?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2015-02-07, 00:34
Post: #19
RE: Plan treningowy do wglądu :)
może po prostu zrób pompki na niskich kółkach ? i potem np. dać nogi wyżej kółka niżej i znowu pompeczki, a tak to generalnie metodą gimnastyczną się robi w ten sposób że ktoś Ci pomaga dojść do większej liczby powtórzeń niż 5 i z czasem mięśnie się zaadoptują

"Siła i szpan !" - SG Legia Warszawa

Jugger napisał(a):nie interesuj sie kim jestem, bo to naprawde bez znaczenia, tak samo jak mnie nie obchodzi kim jestes.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
2015-02-07, 00:54
Post: #20
RE: Plan treningowy do wglądu :)
(2015-02-07 00:34)Newcio napisał(a):  może po prostu zrób pompki na niskich kółkach ? i potem np. dać nogi wyżej kółka niżej i znowu pompeczki, a tak to generalnie metodą gimnastyczną się robi w ten sposób że ktoś Ci pomaga dojść do większej liczby powtórzeń niż 5 i z czasem mięśnie się zaadoptują

Pompki na niskich kółkach mam jako osobne ćwiczenie.
W sumie, to jutro wrzucę cały swój plan, bo wytworzyło się jeszcze kilka pytań. Smile

W każdym razie - dzięki za odpowiedź Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości