Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plan press to handstand, planche, front lever
2017-11-26, 00:01
Post: #1
Plan press to handstand, planche, front lever
Siemanko co myslicie o moim planie treningowym pod owe figury + polepszenie HS?Coś zmienić? dodatkowo trenuje 2x w tyg typowo gimnastyke/akrobatyke.
Dzień 1:
HS max hold 7-8x / Wychylenia do straddle planche z max holdem 6x3 / Sila prostych ramion z obciazeniem w pozycji hollow body 8-10x4 / Front lever z guma (jedna noga w gumie druga bez gumy) 6 sekund na kazda noge x 4 / Full pressy na głowie 5-8x4 + cwiczenia na korpus (sylwetki gim. wznosy nog itd)

Dzień 2:
HS max hold 7-8x / Pompki z przenoszeniem ciezaru do przodu 7-8x4 / Pompki HS brzuchem do sciany 5-7x / front lever tuck zaawansowany podciagniecia 5x5 / Pressy na glowie 5-8x4 + cwiczenia na korpus

Dzień 3:
HS max hold 7-8x / Wychylenia do straddle planche z max holdem 6x3 / pompki w zaawansowanej tuck planche 5-8x4 / Wznosy z pozycji zaawansowanego tuck front lever do drazka i spowrotem do zaawansowanego tuck front lever 5x3 / Pressy na głowie 5-8x4 + cwiczenia na korpus

+ jak byscie polecali sie rozciagac dobrze do press to handstand? Same max sklony stojac dotykajac glowa kolan itd starczy? Pozdro Big Grin
Odpowiedz cytując ten post
Teraz,
Reklama:
2018-03-11, 22:47
Post: #2
Smile RE: Plan press to handstand, planche, front lever
Hej.

Masz bardzo dużo ciekawych i ciężkich ćwiczeń jak np. front lever Smile

Jeśli zalezy Ci na zrobieniu poprawnie technicznego Press Handstand to bardzo dobrze, że potrafisz dosięgnąć głową do kolan, gibkość ułatwia zadanie. Zastanawiam sie jak bardzo elastyczne masz barki? Skłon wraz z nieporozciąganymi barkami utrudnia zadanie, ponieważ traci się poprawną technikę wykonywania press handstand, niestety... Ale jest na to rada Big Grin Rozciągać barki w opadzie tłowia (jakiś dobry kolega może pomóc ) , mostki - z przenoszeniem ciezarku na barki ( rowniez cw. rozciagajace barki i klatkę piersiową, no i kregoslup) i skłon w rozkroku, jak i w siadzie prostym ( w tym wypadku polecam cwicznia statyczne i dynamiczne).

Kurcze nie łatwe jest w słowach opisanie wszystkich ćwiczeń które chodzą mi po głowie. W każdym razie życzę powodzenia Smile
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości