Odpowiedz 
 
Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pierwszy ustrukturyzowany trening
2017-01-28, 21:16
Post: #1
Pierwszy ustrukturyzowany trening
Cześć wszystkim, bardzo proszę o komentarze i wskazówki do mojego pierwszego, bardziej ustrukturyzowanego pomysłu na trening Smile

Mam 26 lat, od zawsze trenowałem różne dyscypliny sportowe jednak dopiero od kilku miesięcy przestawiłem się na trening gimnastyczny / kalisteniczny. Priorytetem jest ogólnie pojęta sprawność i siła do której chcę dążyć poprzez osiąganie kolejnych umiejętności, takich jak stanie na rękach, muscle up, poziomka itp. Ogólny zarys mojego treningu jest następujący (w określonych tygodniach mogą następować modyfikacje wynikające z samopoczucia, dostępnego czasu, sprzętu itp.) :
1. Rozciąganie - 5-7 dni w tygodniu, pomiędzy 10-30 minut.
2. 2-3 razy w tygodniu trening "siły" - tutaj chcę skupić się na wypracowaniu określonych umiejętności gimnastycznyh / kalistenicznych które są poziom "wyżej" niż to co aktualnie prezentuję. Na cykl 6-8 tygodni planuję wybierać pomiędzy 4 a 6 takich umiejętności, z założeniem żeby były urozmaicone i działały na antagonistyczne partie mięśni. To będą takie rzeczy jak progresje do wagi, planche, pompki w staniu na rękach, flaga itp.
3. 2-3 razy w tygodniu trening "bazy" - treningi o mniejszej intensywności, oparte na większej liczbie powtórzeń ćwiczeń które obecnie są dla mnie komfortowe (np. pompki, podciaganie, dipy itp) oraz doskonalenie posiadanych umiejętności (np. stanie, chodzenie na rękach). Dodatkowo chcę w ramach tych treningu robić również sylwetki.
4. Ćwiczenia uzupełniające - w zależności od czasu i samopoczucia, mogę dołożyć np. bieganie, wspinanie, rower czy pływanie. Ćwiczenia lekkie, wyłącznie po to żeby się poruszać.

Co myślicie?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Lubię to Odpowiedz cytując ten post
Teraz,
Reklama:
Odpowiedz 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości