Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Cześć
#1

Mam na imię Justyna, pracuję jako instruktor pilates (na matach) i fitness. Jestem zafascynowana kalisteniką, od lutego próbuję zwiększać siłę. Kalistenika i elementy gimnastyki to dla mnie duże wyzwanie, a jednocześnie naturalne "rozszerzenie" metody pilates matwork. Podczytuję forum od jakiegoś czasu i znajduję tu wiele cennych informacji, dzięki!
#2

Cześć
#3

Część Justyna Smile mam nadzieję ,że znajdziesz u nas to czego szukasz Smile
Jeśli masz ochotę możesz się podzielić metodami fitness ja osobiście jestem bardzo ciekawy Smile
#4

Witaj, pilates to wciąż bardzo nowoczesna metoda choć od jej powstania minęło sporo czasu. Ponieważ wyrosła z gimnastyki, to znajdziesz tu wiele podobieństw. Zwłaszcza jeśli chodzi o sylwetki gimnastyczne Smile
#5

to chyba w pilatesie głównie chodzi o wzmocnienie mięśni postularnych jeśli się nie mylę ? Jeszcze brakuje kogoś od Jogi i mielibyśmy kilka dyscyplin zamykających ćwiczenia ogólnorozwojowe, które rozwijają z myślą o mięśniach głębokich i przyczyniają się do profilaktyki prozdrowotnej ciała

"Siła i szpan !" - SG Legia Warszawa

Jugger napisał(a):nie interesuj sie kim jestem, bo to naprawde bez znaczenia, tak samo jak mnie nie obchodzi kim jestes.
#6

Witamy
#7

nie jestem specjalista od jogi, ale polecam B.K.S Iyengar: Joga. Wyd. 1. Warszawa: PWN, 1990. (Light on Yoga) (późniejsze wyd. pt.Światło jogi).
Swietnie rozpisana ksiazka ze szczegolami, z wyroznionymi progresjami.
Sylwetki gimnastyczne nie sa dla mnie niespodzianka, dlatego, ze kiedys robilem sporo "sylwetek" Iyengara.

Pozdrawiam
kp
#8

wrzuć książki do działu z książkami najlepiej z okładką

"Siła i szpan !" - SG Legia Warszawa

Jugger napisał(a):nie interesuj sie kim jestem, bo to naprawde bez znaczenia, tak samo jak mnie nie obchodzi kim jestes.
#9

Jakie miłe powitanie : )