Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Podstawy Gimnastyki II
#1

****ZAPRASZAMY SERDECZNIE****
Na kurs z zakresu podstaw treningu gimnastycznego.

22.10.2016 - 14:00 - 20:00

*Nigdy nie trenowałam/em gimnastyki sportowej, jestem początkujący czy mogę wziąć udział w kursie ?

Tak oczywiście ! Nasz kurs jest kierowany do osób które chcą rozpocząć swoją przygodę z gimnastyką a nie tylko dla zawodników czy instruktorów. Oczywiście instruktorzy jako osoby doświadczone z pewnością znajdą sporo nowinek które poszerzą ich umiejętności z zakresu treningu.

*Jakie są wymagane umiejętności, sprawność, warunki fizyczne?

Dla nas najważniejszym faktem jest chęć doskonalenie samego siebie, dlatego wymagamy od uczestników nie umiejętności a dużej dawki dobrego humoru i chęci do nauki.

*Dlaczego akurat Gimnastyka Sportowa i Gimnastycy.pl ?

Najważniejszą częścią naszego kursu jest zrozumienie ,że gimnastyka nie jest trudna. Rozbudowana metodyka, wszechstronny rozwój całego ciała, system asekuracji, profesjonalna kadra i w końcu wyposażenie sali. Pozwalają nam na przeprowadzanie szkoleń na najwyższym poziomie, zapewniając przy tym wysoki poziom komfortu psychicznego i bezpieczeństwa.

****PROWADZĄCY****
Sławomir Różański trener z wieloletnim doświdaczeniem, do dzisiaj spędzający aktywnie czas z Gimnastyką Sportową, wychowawca wielu wybitnych zawodników, multimedalistów Mistrzostw Polski.

****GDZIE ?****
ul. Gdańska 163
85-915 Bydgoszcz

****KOSZT****

Wszystkie osoby zainteresowany prosimy o wysłanie zgłoszenia na adres gimnastycy.pl@gmail.com w mailu prosimy wpisać imię, nazwisko, numer telefonu i potwierdzenie przelewu.

Bank BGŻ BNP Paribas
97 1600 1055 1841 7881 8000 0001


200zł

Przypominamy ,że liczba miejsc jest ograniczona.

****DODATKI****
Dodatkowo podczas kursu będzie możliwość zakupienia koszulek Gimnastycy.pl.
Bawełniana 30zł
Termoaktywna 50zł
(Rozmiar koszulki prosimy podać w mailu zgłoszeniowym).