Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Zajęcia dla dorosłych w Gdańsku!
#11

Co do tel. rozumiem,myślałem tylko że jako trener upublicznia swój nr.Skorzystam z FB,może się uda.
Dzięki też za pozostałe namiary na sekcje,oby któryś wypalił.

pozdrawiam
Michał
#12

Dopóki trwa przerwa wakacyjna to zapraszam na placyk na świeżym powietrzu. Ja zwykle jestem na placu koło stawu na ul. Piekarniczej od około 18:00-18:30 do 20:00-20:30 Wink

"Remember that almost right, is still wrong. In the long term, this pursuit of perfection will result in much greater strength development and technical refinement;" -Coach Sommer
#13

Wysłałem wiadomość na FB,zobaczymy co odpisze w sprawie chodzenia ale nie akrobatykę...

Rafał,na Piekarniczej ćwiczysz z jakaś grupą,sam? Co ćwiczycie?
Mnie interesuje najpierw gimnastyka,jak nie wypali spróbuję z tak modną ostatnio kalisteniką.
#14

Gimnastyka zawiera się w kalistenice*
#15

Masz rację.
Jestem amatorem więc moje skróty myślowe pewnie nie oddają prawidłowych definicji. Chodziło mi o to że jak nie wypali gimnastyka to poszukam jakiejś grupy z mych okolic ćwiczących kalistenikę (= street workout?).
#16

nie skaczemy przez stół gimnastyczny i nie ćwiczymy na koniu z łękami Wink
robimy to co się da na takim placyku - przede wszystkim baza czyli podstawowe ćwiczenia, które jak ktoś chce to może nazwać kalisteniką plus 1-2 elementy gimnastyczne/streetworkoutowe.
Techniki jest mniej, tyle co warunki pozwalają. Można kilka elementów na drążku, poręczach i niskich kółkach zrobić ale to nie to samo co sala gimnastyczna.

"Remember that almost right, is still wrong. In the long term, this pursuit of perfection will result in much greater strength development and technical refinement;" -Coach Sommer
#17

(2016-08-16, 11:38)Osadnik napisał(a):  Dzięki za odpowiedź.
Właśnie chciałbym porozmawiać z prowadzącym zajęcia i się go podpytać o formę zajęć bo akrobatyka to mnie średnio interesuje: )