Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Konstruktywna krytyka.
#1

Witam, na wstępie chciałbym zaznaczyć, że jestem zielony w konkretnym treningu, bo do tej pory z takim trybem życia miałem tyle do czynienia, co ze sztuką połykania samurajskich mieczy. A chciałbym to zmienić.

Oto parametry mojego ciała, tak dla orientacji:
- ≈170 centymetrów wzrostu,
- ≈58 kilogramów masy ciała, przy czym obliczyłem, iż w chwili obecnej mam ≈10.7% tłuszczu na cały ciężar swojego ciała (≈6.16 kg), co daje ≈89.3 LBM (≈51.8 kg),
- brak jakichkolwiek kontuzji,
- bardzo szybki metabolizm, nie tyję po prostu. A to już problem, jak to się zwie: ektomorfik.

Moim priorytetem jest uzyskanie przynajmniej przyzwoitych wyników z wieloetapowego, trudnego sprawdzianu fizycznego, który jest częścią postępowania rekrutacyjnego pewnej szkoły oficerskiej.
Podam minimalne wyniki, które wymaga szkoła i minimum, które obrałem sobie ja. Mam wykonać cztery konkurencje pod rząd z małymi przerwami, a oto one:
- bieg na dystansie 1000 metrów, minimum szkoły - 3 minuty, 40 sekund, minimum moje - 3 minuty, 20 sekund,
- bieg wahadłowy 10x10 metrów, minimum szkoły - 30 sekund, 6 setnych sekundy, minimum moje - 29 sekund, 3 setne sekundy,
- podciąganie na drążku wysokim w nachwycie, minimum szkoły - 6 powtórzeń, minimum moje - 15 powtórzeń,
- pływanie 50 metrów stylem dowolnym, minimum szkoły - 60 sekund, minimum moje - 46 sekund.

Czasu mam względnie mało - chcę osiągnąć to, co pisałem wcześniej do czerwca/lipca roku 2014. Czyli rok czasu do dyspozycji.
Oprócz tego, chciałbym zrealizować jeszcze te oto cele:
- zmiana trybu życia, bycie bardziej aktywnym,
- poprawa ogólnej kondycji i wydolności organizmu,
- poprawa swojej psychiki poprzez dyscyplinę i konsekwentność (czego mi w tej chwili brak, a to w wojsku niezbędne),
- uzyskanie ponadprzeciętnej siły w stosunku do mojej obecnej sytuacji.

Czy jest to możliwe trenując systematycznie rok czasu?