Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

potencjał na AWF
#1


Zapomniałem, że kiedyś coś takiego nagrywałem, Jacku ja nadal jestem zdania, że zawody amatorskie miałyby zawodników i byłoby duże zainteresowanie właśnie wykorzystując potencjał AWFów Wink

"Siła i szpan !" - SG Legia Warszawa

Jugger napisał(a):nie interesuj sie kim jestem, bo to naprawde bez znaczenia, tak samo jak mnie nie obchodzi kim jestes.
#2

0:36 airflare - super
0:57 mistrz hahaha
potencjał jest, widać że chłopaki cisną break'a i tricking

"Remember that almost right, is still wrong. In the long term, this pursuit of perfection will result in much greater strength development and technical refinement;" -Coach Sommer
#3

Jestem za i nawet rozmawiałem o tym z trenerem Pelcem. Temat jest przyszłościowy.
#4

(2015-11-09, 13:50)zahir napisał(a):  Jestem za i nawet rozmawiałem o tym z trenerem Pelcem. Temat jest przyszłościowy.

Na AWF Biała Podlaska przynajmniej 2 razy w roku organizowane są zawody dla studentów. To typowo amatorska rzecz, ale wychodzą z tego talenty gimnastyczne Big Grin
#5

u nas niby też na magisterce ale wychodzi z tego jakaś masakra

"Siła i szpan !" - SG Legia Warszawa

Jugger napisał(a):nie interesuj sie kim jestem, bo to naprawde bez znaczenia, tak samo jak mnie nie obchodzi kim jestes.
#6

(2015-11-11, 01:28)Newcio napisał(a):  u nas niby też na magisterce ale wychodzi z tego jakaś masakra

U nas na mgr nie ma co liczyć na zawody tego typu... Zawsze są dla I i II roku licencjatu. I rok ogarnia gimnastykę sportową, II - akrobatykę i dziewczyny w drugim semestrze - artystyczną. Ale przyznaję, z każdym rokiem jest coraz gorzej z tymi studentami... Confused Wczoraj miałam przyjemność być na zaliczeniu "dwójek" w sześciu grupach chłopaków i się przeraziłam... Mało który ma świadomość własnego ciała. Nawet nie mają pojęcia, które mięśnie spiąć, żeby piramida wyszła...