Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 1 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

GI 2015 - Katowice - 28.02.2015
#1

Zapraszamy na drugi w tym roku kurs grupy instruktorskiej 2015 który odbędzie się: 28.02.2015 - 11:00 - 19:00 - W Pałacu Młodzieży w Katowicach przy ulicy Mikołowskiej 26

Nigdy nie trenowałem gimnastyki, jestem początkujący czy mogę wziąć udział w kursie ?

Tak oczywiście ! Nasz kurs jest kierowany do osób które chcą rozpocząć swoją przygodę z gimnastyką a nie tylko dla instruktorów. Oczywiście instruktorzy jako osoby doświadczone z pewnością znajdą sporo nowinek które poszerzą ich umiejętności z zakresu treningu gimnastyki.

Jakie są wymagane umiejętności, sprawność, warunki fizyczne?

Dla nas najważniejszym faktem jest chęć zmiany samego siebie, dlatego wymagamy od uczestników nie umiejętności a dużej dawki dobrego humoru i chęci do nauki.

Dlaczego akurat Gimnastyka Sportowa i Gimnastycy.pl ?

Najważniejszą częścią naszego kursu jest zrozumienie ,że gimnastyka nie jest trudna. Rozbudowana metodyka, wszechstronny rozwój całego ciała, system asekuracji, profesjonalna kadra i w końcu wyposażenie sali. Pozwalają nam na przeprowadzanie szkoleń na najwyższym poziomie, zapewniając przy tym wysoki poziom komfortu psychicznego i bezpieczeństwa.

Dlaczego warto wziąć udział w kursie z zakresu treningu na koniu z łękami?