Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Książki o treningu czysto izometrycznym
#1

Witam wszystkich Smile Szukam książek o treningu czysto izometrycznym,napisanych po polsku (takich chyba nie za dużo) i po angielsku. Trenuję Street Workout od ponad roku i chcę teraz popracować nad siłą maksymalną, ponieważ ostatni dłuższy czas, pracowałem nad pozycjami statycznymi i siłą ogólną + kettbell. Gdyby ktoś znał jakieś tytułu to będę wdzięczny.

p.s. O treningu izometrycznym przeczytałem takie pozycje książkowe jak: Ilse Buck - Gimnastyka Izometryczna, Isometric Power Revolution - Mastering The Secrets ( nie pamiętam autora) + wiele wzmianek o izometrii w książkach Tsatsouline'a, Wade'a (seria Skazany na trening) + Wasze forum.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelką pomoc Smile
#2

Tudor Bompa ten Pan szeroko się zajmował izometrią. W przyszłym tygodniu na AWFie mam się pojawić i spróbować się spotkać z jednym profesorem i chce uzyskać listę badań naukowych i pozycji, które mogą ten temat rozwinąć

"Siła i szpan !" - SG Legia Warszawa

Jugger napisał(a):nie interesuj sie kim jestem, bo to naprawde bez znaczenia, tak samo jak mnie nie obchodzi kim jestes.
#3

Gdybyś mógł to bardzo by mi się przydała taka lista badań dot. izometrii.

A jakieś tytuły p. Bompy o izometrii ? Big Grin Znalazłem tylko ten o periodyzacji
#4

to trzeba szukać w google scholar

"Siła i szpan !" - SG Legia Warszawa

Jugger napisał(a):nie interesuj sie kim jestem, bo to naprawde bez znaczenia, tak samo jak mnie nie obchodzi kim jestes.
#5

Newcio szukałem wczoraj dużo na scholar i nie znalazłem. Nwm czy źle szukam, ale nie mogę nic znaleźć. Jakbyś miał jakiegoś linka czy coś to byłoby świetnie. A coś poza Bompą ? Big Grin
#6

Będzie raczej ciężko dotrzeć Ci do czegoś jeszcze. Klasyka gatunku jest właśnie Ilse Buck.
#7