Forum Gimnastycy.pl

Pełna wersja: Książki o treningu czysto izometrycznym
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam wszystkich Smile Szukam książek o treningu czysto izometrycznym,napisanych po polsku (takich chyba nie za dużo) i po angielsku. Trenuję Street Workout od ponad roku i chcę teraz popracować nad siłą maksymalną, ponieważ ostatni dłuższy czas, pracowałem nad pozycjami statycznymi i siłą ogólną + kettbell. Gdyby ktoś znał jakieś tytułu to będę wdzięczny.

p.s. O treningu izometrycznym przeczytałem takie pozycje książkowe jak: Ilse Buck - Gimnastyka Izometryczna, Isometric Power Revolution - Mastering The Secrets ( nie pamiętam autora) + wiele wzmianek o izometrii w książkach Tsatsouline'a, Wade'a (seria Skazany na trening) + Wasze forum.

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszelką pomoc Smile
Tudor Bompa ten Pan szeroko się zajmował izometrią. W przyszłym tygodniu na AWFie mam się pojawić i spróbować się spotkać z jednym profesorem i chce uzyskać listę badań naukowych i pozycji, które mogą ten temat rozwinąć
Gdybyś mógł to bardzo by mi się przydała taka lista badań dot. izometrii.

A jakieś tytuły p. Bompy o izometrii ? Big Grin Znalazłem tylko ten o periodyzacji
to trzeba szukać w google scholar
Newcio szukałem wczoraj dużo na scholar i nie znalazłem. Nwm czy źle szukam, ale nie mogę nic znaleźć. Jakbyś miał jakiegoś linka czy coś to byłoby świetnie. A coś poza Bompą ? Big Grin
Będzie raczej ciężko dotrzeć Ci do czegoś jeszcze. Klasyka gatunku jest właśnie Ilse Buck.
No właśnie tego się obawiam Zahir. Poszukam czegoś jeszcze od Bompy ale wczoraj długo siedziałem i niezbyt owocne były moje poszukiwania Tongue Ale poszukam jeszcze Big Grin A Ty Zahir czasem nie masz jakichś materiałów w zanadrzu Big Grin ?
Poza tymi które wymieniłeś nie. Ale zawsze pozostaje Ci zdobywanie wiedzy praktycznej na seminariach Smile